Výmena tovaru / reklamácia
Nesadla Vám veľkosť alebo typ tovaru, ktorý ste si zakúpili? Chceli by ste ho vymeniť alebo vrátiť?
Nie je problém!
- Tovar je možné vymeniť alebo vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru
- Tovar musí byť nepoužívaný, nenosený, nepoškodený, kompletný, zabalený v pôvodnom nepoškodenom obale/krabici, s nepoškodeným štítkom
- Ak tovar vraciate (nechcete ho vymeniť za inú veľkosť), priložte k nemu tlačivo (fromulár na výmenu) aj s číslom Vášho účtu. Formulár priložte k vrátenému tovaru.
- Nie je možné vymeniť/vrátiť tovar, ktorý bol zhotovený podľa Vašich osobitných požiadaviek na mieru (napr. rondon/zástera s výšivkou a pod.), tovar, ktorý nemožno vrátiť z hygienických dôvodov alebo rýchlo podlieha skaze
- Právo na vrátenie tovaru/odstúpenie od zmluvy nemajú právnické osoby-podnikatelia ( tovar zakúpený na IČO ) na základe ustanovenia z. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka. Od týchto osôb tovar na vrátenie neakceptujeme.
Postup pri výmene veľkosti tovaru:
- Tovar zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
- Priložte doklad o kúpe (faktúru) a formulár na výmenu tovaru dopíšte naň, za akú veľkosť/typ a koľko kusov z ktorej veľkosti tovaru chcete vymeniť
- Tovar musí byť nepoškodený a nepoužitý (aby sa dal ponúkať ako nový)
- Vymenený tovar Vám odošleme na naše náklady!
Postup pri vrátení tovaru:
- Tovar zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
- Priložte doklad o kúpe (faktúru)
- Tovar musí byť nepoškodený a nepoužitý (aby sa dal ponúkať ako nový)
- Vyplňte nasledovný formulár a priložte ho k tovaru - formular-na-odstupenie-od-zmluvy.doc
- Na uvedené číslo účtu Vám vrátime príslušnú sumu do 14 kalendárnych dní (väčšinou 7) dní od prevzatia tovaru
Reklamácia zle poslaného tovaru:
- Pokiaľ ste dostali iný tovar, ako bol objednaný, veľmi sa ospravedlňujeme. Chybu napravíme čo najskôr.
- Napíšte nám info do mailu profikuchar@profikuchar.sk
- Kolegovia Vám poskytnú informácie, ako postupovať ďalej so zaslaním tovaru späť ku nám.
Reklamácia:
Riziko reklamácií minimalizujeme tým, že predávame len osvedčené a spoľahlivé výrobky. Aj tak ale sem-tam k nejakej reklamácii dôjde. Ak vám teda príde produkt, ktorý nefunguje alebo na ňom časom objavíte chybu, ktorá nesúvisí s bežným opotrebením tovaru, určite nám dajte vedieť a my urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme reklamáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
Zo zákona máme na vybavenie reklamácie 30 dní, snažíme sa však, aby sme reklamáciu vyriešili vždy čo najskôr.
Doručenie tovaru do firmy pri reklamácii:
Do balíka, prosím, priložte :
- priložte vyplnený reklamačný formulár
- Priložte doklad o kúpe (faktúru, stačí jej kópiu)
- Tovar zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
- Pripíšte kontakt na vás (tel. alebo e-mail), číslo účtu (pre prípadné vrátenie peňazí).
- Poprosíme v prípade v reklamácii topánok ich pred zaslaním očistiť( zvyšky jedla, špinu), v opačnom prípade bude účtované 15 € za čistenie obuvi.
Nie ste si istý, či sa jedná o reklamáciu?
Napíšte nám e-mail na profikuchar@profikuchar.sk s popisom daného produktu, s číslom faktúry.
- Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy, je potrebné, aby bol tovar v originálnom obale s neporušenou pečaťou. Pokiaľ ide o reklamovaný tovar, originálny obal nepotrebujeme.
pri reklamác
Poškodená zásielka:
- Pokiaľ ste zásielku prevzali a zistli, že je tovar poškodený z dôvodu nevhodnej manipulácie pri preprave, okamžite kontaktujte prepravcu.
- Žial, túto reklamáciu musí vykonať prijímateľ, teda Vy. My ju vybaviť nemôžeme :(