Výmena tovaru / reklamácia

Nesadla Vám veľkosť alebo typ tovaru, ktorý ste si zakúpili? Chceli by ste ho vymeniť alebo vrátiť?

Nie je problém!

  • Tovar je možné vymeniť alebo vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru
  • Tovar musí byť nepoužívaný, nenosený, nepoškodený, kompletný, zabalený v pôvodnom nepoškodenom obale/krabici, s nepoškodeným štítkom
  • Ak tovar vraciate (nechcete ho vymeniť za inú veľkosť), priložte k nemu tlačivo (fromulár na výmenu) aj s číslom Vášho účtu. Formulár priložte k vrátenému tovaru.
  • Nie je možné vymeniť/vrátiť tovar, ktorý bol zhotovený podľa Vašich osobitných požiadaviek na mieru (napr. rondon/zástera s výšivkou a pod.), tovar, ktorý nemožno vrátiť z hygienických dôvodov alebo rýchlo podlieha skaze
  • Právo na vrátenie tovaru/odstúpenie od zmluvy nemajú právnické osoby-podnikatelia ( tovar zakúpený na IČO ). Od týchto osôb tovar na vrátenie neakceptujeme. 

 

Postup pri výmene veľkosti tovaru:

  • Tovar zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
  • Priložte doklad o kúpe (faktúru) a formulár na výmenu tovaru  dopíšte naň, za akú veľkosť/typ a koľko kusov z ktorej veľkosti tovaru chcete vymeniť
  • Tovar musí byť nepoškodený a nepoužitý (aby sa dal ponúkať ako nový)
  • Vymenený tovar Vám odošleme na naše náklady!

 

Postup pri vrátení tovaru:

  • Tovar zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
  • Priložte doklad o kúpe (faktúru)
  • Tovar musí byť nepoškodený a nepoužitý (aby sa dal ponúkať ako nový)
  • Vyplňte nasledovný formulár a priložte ho k tovaru - formular-na-odstupenie-od-zmluvy.doc
  • Na uvedené číslo účtu Vám vrátime príslušnú sumu do 14 kalendárnych dní (väčšinou 7) dní od prevzatia tovaru

Reklamácia zle poslaného tovaru:

  • Pokiaľ ste dostali iný tovar, ako bol objednaný, veľmi sa ospravedlňujeme. Chybu napravíme čo najskôr.
  • Napíšte nám info do mailu profikuchar@profikuchar.sk
  • Kolegovia Vám poskytnú informácie, ako postupovať ďalej so zaslaním tovar späť ku nám.

Reklamácia:

Riziko reklamácií minimalizujeme tým, že predávame len osvedčené a spoľahlivé výrobky. Aj tak ale sem-tam k nejakej reklamácii dôjde. Ak vám teda príde produkt, ktorý nefunguje alebo na ňom časom objavíte chybu, ktorá nesúvisí s bežným opotrebením tovaru, určite nám dajte vedieť a my urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme reklamáciu vyriešili k vašej spokojnosti.

Zo zákona máme na vybavenie reklamácie 30 dní, snažíme sa však, aby sme reklamáciu vyriešili vždy čo najskôr.

Doručenie tovaru do firmy pri reklamácii:

Do balíka, prosím, priložte info: 

  • priložte vyplnený reklamačný formulár
  • Priložte doklad o kúpe (faktúru, stačí jej kópiu)
  • Tovar zašlite späť na adresu Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
  • Pripíšte kontakt na vás (tel. alebo e-mail), číslo účtu (pre prípadné vrátenie peňazí).
  • Poprosíme v prípade v reklamácii topánok ich pred zaslaním očistiť( zvyšky jedla, špinu), v opačnom prípade bude účtované 15 € za čistenie obuvi.

Nie ste si istý, či sa jedná o reklamáciu?

Napíšte nám e-mail na profikuchar@profikuchar.sk s popisom daného produktu, s číslom faktúry.

  • Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy, je potrebné, aby bol tovar v originálnom obale s neporušenou pečaťou. Pokiaľ ide o reklamovaný tovar, originálny obal nepotrebujeme.

pri reklamác

Poškodená zásielka:

  • Pokiaľ ste zásielku prevzali a zistli, že je tovar poškodený z dôvodu nevhodnej manipulácie pri preprave, okamžite kontaktujte prepravcu.
  • Žial, túto reklamáciu musí vykonať prijímateľ, teda Vy. My ju vybaviť nemôžeme :(

Rokmi preverení výrobcovia a dodávatelia

Zobraziť všetkých výrobcov
 
Hodnotenie obchodu
Hodnotenie obchodu
Ako sú s nami zákazníci spokojní?
4,8 296 hodnotení